7a Festa de la Solidaritat i Comerç Just

05/06/2010

ARTÉS

Dissabte 5 de juny de 2010

7a FESTA DE LA SOLIDARITAT I COMERÇ JUST

La Festa de la diversitat i el comerç just d'Artés celebra aquest any la seva setena edició amb un ampli programa d'actes i activitats. La nostra Festa és un punt de trobada, d'intercanvi i de difusió de la riquesa cultural de la nostra vila.

A la plaça Vella, a partir de les 5 de la tarda, hi haurà tastets de menjars de diferents països. També hi haurà una parada on es podran trobar diversos productes de Comerç Just i una demostració de BITLLES CATALANES a càrrec del Club Bitlles Manresa.

A la mateixa plaça Vella, i de les 6 a les 7 de la tarda, es podrà gaudir de l'espectacle d'animació CONSUMTORI, el qual anirà a càrrec del grup Lapsus espectacles.

Seguidament, de 7 a 8 de la tarda, l'Agrupació Cultural Boliviana de Martorell ens oferirà DANSES TRADICIONALS DEL SEU PAÍS com Las Cuenas, el Tinku o les Tobas.

Una vegada acabat aquest espectacle, hi haurà un SOPAR POPULAR/BOTIFARRADA i ja per finalitzar la festa, un cop la foscor envaeixi la plaça, l'ATENEU BENDULA oferirà un espectacle de música, dansa i videoprojecció com a cloenda de la diada.

També se celebrarà un torneig de futbol, el “MUNDIALET”, el proper dia 30 de maig a partir de les 3 de la tarda, entre les seleccions locals de Bolívia, Marroc, Senegal Ecuador i Artés.

L'A.A.V. Barri Vell i el Consell de Solidaritat hem treballat conjuntament en l'organització d'aquesta Festa que, un cop més, vol ser una mostra de les cultures que conviuen al nostre municipi.

Un any més, per setena vegada, us convidem a la Festa de la Solidaritat i Comerç Just d'Artés.

Us hi esperem!

La informació indicada no exiteix o no té privilegis per veure-la.

Com arribar a Artés en cotxe des de: 
Ajuntament d'Artés · Barquera, 41 · 08271 ARTÉS  · CIF P0801000A  · T. 938 305 001 · artesartes.cat
Diputació de Barcelona